Klantenservice:

Tel.: +31 (0)10 265 11 68

ma t/m vrij 08:30 - 17:30 uur

0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

 Contact

Telefonisch en e-mail contact

Wij proberen u altijd zo spoedig mogelijk van dienst te zijn. Daardoor kunt u ons bereiken via verschillende kanalen.

Via e-mail proberen wij u altijd binnen het uur een reactie te geven, dit kan wegens drukte langer duren dan normaal. U kunt hier terecht voor vragen over voorbeelden van bijvoorbeeld uw gravering of andere op maat gemaakte manchetknopen. U kunt ons mailen op info@demanchetknopenwinkel.nl of via ons contactformulier.

Via de telefoon zijn wij op werkdagen iedere dag te bereiken tussen 08:30 en 17:30. Hier kunt u terecht voor hulp bij het plaatsen van een bestelling, vragen over uw zending of alle andere vragen. Wij zijn te bereiken op +31 (0)10 265 11 68.

Afspraak maken

Wij bieden u ook de mogelijkheid om een afspraak met ons te maken om onze manchetknopen en andere producten te beschouwen in onze showroom. Ook kunt u een afspraak maken om manchetknopen op te halen, te kopen, of vrijblijvend een afspraak te maken om verschillende manieren te bespreken om manchetknopen op maat te bestellen.

U kunt ons hier over bellen op +31 (0)10 265 11 68, of u kunt ons mailen voor een afspraak naar info@demanchetknopenwinkel.nl.

Klachtenafhandeling

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

Bosscher International
Rosmolenweg 9C
3356 LK Papendrecht
info@demanchetknopenwinkel.nl
+31 (0)10 - 265 11 68

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).