Klantenservice:

Tel.: +31 (0)10 265 11 68

ma t/m vrij 08:30 - 17:30 uur

0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Bestellingen

Account

Om een bestelling te plaatsen hoeft u geen account aan te maken, een account voor onze webshop(s) biedt u overigens wel een aantal voordelen bij uw bestellingen.

U kunt met uw account:

  • Uw eerder geplaatste bestellingen inzien
  • Eventuele herhaalorders snel en gemakkelijk plaatsen
  • Gemakkelijk uw gegevens aanpassen
  • Meerdere factuur- en afleveradressen invoeren
  • Uw product-reviews inzien
  • Gemakkelijk in- en uitschrijven van nieuwsbrieven
  • Profiteren van speciale acties en kortingen

Gegevens wijzigen

Als u een account heeft kunt u dit gemakkelijk zelf doen via het adresboek in uw account. Logt u daarvoor in en gaat u vervolgens naar ‘Adresboek’. Daar kunt u uw eerder ingevoerde adressen terugvinden en gemakkelijk aanpassen.

Om uw gegevens te wijzigen voor een reeds geplaatste bestelling raden wij u aan om ons te mailen met de aanpassing. Indien uw bestelling nog niet is verstuurd zullen wij dit voor u aanpassen.

Bestelling annuleren/ruilen

Soms komt het wel eens voor dat u iets heeft besteld wat niet de bedoeling was en uw bestelling wenst te annuleren/ruilen. Als dit bij u is voorgekomen raden wij u aan om dit telefonisch aan ons te melden, dan kunnen wij uw bestelling annuleren/ruilen indien deze nog niet is verzonden.

Als uw bestelling al is verstuurd kunt u uw bestelling retour sturen om alsnog te annuleren of ruilen. Dan zullen wij indien nodig de juiste manchetknopen versturen, u betaald dan alleen de verzendkosten. Let er wel op dat dit binnen 14 dagen van het ontvangst van de manchetknopen moet gebeuren.

Herroepingsrecht

Mocht de bestelling tegenvallen of niet naar wens zijn, dan kun je het artikel binnen 14 dagen retour zenden. Dit kun je doen volgens de volgende instructies:

GRATIS RETOURNEREN:

U kunt bij ons de door u bestelde producten gratis retourneren. Hiervoor dient u uw bestelling zo klein mogelijk te maken dat deze door de brievenbus past. Gebruik hiervoor het meegestuurde retourformulier. In geval van een luxe verpakking verzoeken wij u deze niet mee te sturen. Indien deze wel wordt meegestuurd zijn wij genoodzaakt de retourkosten alsnog in rekening te brengen.

Heeft u de bestelling geplaatst met een standaard verpakking?
Dan kunt u de volledige bestelling inclusief verpakking retourneren. U dient de producten in een envelop te doen waarop ons antwoordnummer is vermeld in de brievenbus te doen. Zodra deze bij ons retour is gekomen zullen wij uw volledige aankoopbedrag zo spoedig mogelijk retourneren.

Heeft u de bestelling geplaatst met een luxe verpakking?
Dan dient u de manchetknopen zonder verpakking retourneren. U dient de producten in een envelop te doen waarop ons antwoordnummer is vermeld in de brievenbus te doen. Zodra deze bij ons retour is gekomen zullen wij uw volledige aankoopbedrag met aftrek van het luxe doosje zo spoedig mogelijk retourneren.

Indien u nog vragen heeft over het retourneren van uw bestelling? Neemt u dan contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar op +31 (0)10 - 265 11 68 (ma t/m vrij, 08:30 - 17:30). U kunt ons ook e-mailen naar info@demanchetknopenwinkel.nl.

Voor verzending is het handig dit per e-mail aan te geven, dit kunt u doen aan info@demanchetknopenwinkel.nl.

Artikelen kunnen alleen geretouneerd worden:

  • In onbeschadigde staat
  • Indien redelijkerwijs mogelijk in de orginele verpakking’
  • Ongedragen of ongebruikt

 

‘’De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’’

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, reguliere post en / of telefonisch contact.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

DeManchetknopenwinkel
T.a.v. afdeling klachtenafhandeling
Rosmolenweg 9C
3356 LK Papendrecht

info@demanchetknopenwinkel.nl
+31 (0)10 265 11 68

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd cnotact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar DeManchetknopenwinkel is aangesloten.